maysa-19 Ben sadece 1 hafta yapabildim.yapiyordum sabah bize tek elini çıkarmış selam veriyordu🤣🤣ben de bıraktım yapmayı hiç korkmadı gayet de güzel uyudu 😍Şimdi neredeyse 3 aylık olacak maaşallah uykusu da güzel sorun yok yani😊Ama kundak yapanlara da karşı değilim de, 3 ay da kundak yapılmaz bence.