zarifbirhanim oğlumda öyleydi, 10 dakikada bir meme istiyordu, 1 saat memede kalıyordu zorla ağzından çıkarıyordum artık,, zaten süt çok az doyduğu falan yok tamamen alışkanlık haline gelmişti
gece desen 2-3 kere kalkıp emerdi sabahları yataktan çıkmadan 20 dakika bir emip tekrar uyuyordu, çok yorucuydu benim için
Karar verdiğim gün yara bandı yapıştırdım, uff olmuş artık meme süt yok dedim, her istediğinde gösterdim kaçtı gitti
çok zor oldu benim için gece iki defa kalkıp çığlık çığlığa ağlıyor, sabahları da aynı şekilde ama sabırlı olmak lazım bu bir süreç ve geçiyor