Merhaba,
Yeni bulaşık makinası aldım arçelik marka. Finish jel kullanıyorum deterjan olarak. Ama yıkama sırasında deterjan kokusu yayılıyor mutfağa. Bir de bazı tencelerimin kulpları silikon yada tahta. O silikon ve tahta kısımlarda deterjan kokusu kalıyor. Yeni olduğu için mi böyle anlamadım. Benzer şeyler yaşayan var mı?