Merhaba bebeğim 5 aylık ve günün %50si bağırarak geçiyor… ağlama değil ama bağırıyor öyle aaaa eeee ööö şeklinde :) normal mi? Siz yaşadığınızda ne yapıyorsunuz? Mesela her şey normal yemek yapmak için arkamı dönüyorum ortalık yıkılıyor… halbu ki karnı tok, altı temiz, keyifliydi 🤷🏼♀️