Merhaba hanımlar
Dün kaka testi verdik ve 2 aylık bebeğim Rota virüsü olmuş 🥺 Çok olmasa da sık sık kusuyor, huzursuz, bağırsaklarından ses geliyor. Kakası yeşil ve sümüksü . Doktor şurup verdi günde 3 defa kullanılacak 7 gün boyunca. Kilo kaybı ve ishal yapıyormuş eğer bebeğin hareketlerinde azalma görürseniz acil olarak hastaneye getirin dedi. Çok iyi bakılmazsa çok sıkıntılı bir durummuş. Başına gelen var mı ? 😔