ANNEBALIIII her bünyede aynı etki olmuyor maalesef. Kiminde artırırken kiminde hiç etki etmiyor . Kullanıp deneyimlenmekten başka alternatif yok bence . 2 saatte bir emzirip sağma işlemi yapılması gerekiyormuş mayya da. Ben de almayı düşünüyorum . Deneyin belki sütünüzü coşturur