Merhaba, bugün oglumun iki ay kontrolü vardı ve doktor boy ve kilosunu olctukten sonra boyu normal ama iki ayda çok kilo almış bundan sonra daha az emzir dedi. Kilosunu kimseyle kiyas olmasın diye yazmayacagim. Ama doktorun bu tavsiyesi bana garip geldi anne sütünün her damlası bin şifa derler ilk kez böyle bir şey duydum. Benim gibi olan var mi merak ettim. Ben yine aynı şekilde emzirecegim. Ne de olsa annelik bazen içgudulerle hareket etmektir😉 bu arada sadece anne sütü alıyor 🧿