Ozlemm06 Kizlar bebegimin yuzundr ve boynunda isilik olustu arada hafifliyor ama bi bakiyorum kipkirmizi bu beni cok uzuyor sicakta yeni bebek diye kalinmi giydirdik aceba yardimci olup bilgi verebilecek olan varmi
yaas511 Ozlemm06 normaldir bebe sivilcesi olarak da geçer anne sütünden ve sıcak da yapar çok kalın giydirmeyin ateş de yapar organik Gül suyu ve pudra yapmıştım ben ya da anne sütü sürün iyi geliyor ama pudra sıcakda kalırsa pişik yapabilir bioderma atoderm kullanın iyi gelir
Melissmom1 Ozlemm06 çok normal yenidoğan sivilcesi deniyor 2.aya kadar geçer canım benim bebeğimde de vardı 1.5ayda geçti