Bebegim 5 aylık süt alerjisi var, mamaya başlamakta çok direndik kilo almıyordu çok iyi emzirmeme rağmen, mamaya başladık önce meme hemen ardından mama yada tam tersi denemeleri başarısız oldu hep istemedi ikisini aynı öğünde ilk başladığı neyse ona devam etmek için direndi, bende çözüm olarak bazı öğünlerde mama bazı öğünlerde meme vermeye başladım ama artık memeyi hiç istememeye başladı sürekli deniyorum emzirmeyi ama ya reddediyor ya da göğüs ucunu ısırıp cekiyor(dişleri yok damagıyla), emzirmeyi bırakmak istemiyorum alerji mamasıda kızıma çok iyi geldi fikirlerinize ihtiyacım var