Nazlicann1993 Tabiki hemen verin hatta.Bağırsaklarını hızlandırır vücudundaki su ihtiyacını desteklemelisiniz çünkü diş dönemine girmiştir bebeğiniz bu dönemde çok su isterler sakın yavrunuzu sudan mahrum etmeyin bi de mama da verdiğiniz için bol bol verin gün içinde zaten onlar gıdım gıdım alıyor merak etmeyin çok içemiyorlar ama siz sürekli teklif edin bebeğinize suyu çok ama çok büyük tavsiyem. Kaynamış soğumuş hazır su yapın ama. Bi de cam şişeden olsun hazır suyunuz 🌹😘