Merhaba,
Yeni arçelik marka bulaşık makinası aldım. Deterjan olarak Finish jel kullanıyorum. Ama yıkama sırasında makinadan mutfağa deterjan kokusu yayılıyor. Bir de tencerelerin silikon saplı olanları ve tahta saplı tencelerde sapların deterjan koktuğunu farkettim. Onun dışında tabak, çanaklarda koku farketmedim. Acaba yeni olduğu için mi yapıyor bilemedim. Sizde bu tarz durumlar yaşayan var mı?