brslm Arkadaşlar merhaba 4 aylık bebeğime yanlışlıkla 2 numara almışım içinden sadece 2 sefer 120 cc içirdim (umarım bişey olmaz 😔 ) kargo parasını karşılayacak olanlara satmak istiyorum