Sevimliannee sadece şok market ve bir kasap vardı bizde market alışverişi yaptık baya bi şeyler aldık zaten mutfak eksiksizdi kahve fincanına kadar her şey vardı. Mangal barbekü her şey vardı. Kasaptan da et köfte vs aldık kahvaltı öğle yemeği akşam yemeği her şeyi kendimiz yaptık inanın otellerden daha çok sevdik evindeymişsin gibi her şey elinin altında istediğini pişir ye. Biz mangal yaptık daha çok. Otellerden daha iyi. Ordaki süremiz bitince 5-6 gün Ege Akdeniz’i gezdik sırayla farklı farklı otellerde kaldık hiçbiri villa gibi güzel olamadı otellerde yurtta gibisin dört duvar arasında havuz desen herkes giriyor hijyenik değil yemek saatini beklemek zorundasın. O dönem hamileydim çok acıkıyordum🤣 şimdi de emziriyorum yine acıkırım otel benlik değil