Pantolon eşofman vs boyayan varmı marka boya yada tekniği nedir sonra makinada diğer kıyafet kere çıkıyor diyorlar kaynatmak gerek diyorlar nedir bunun formülü çok rahat ettiğim eşofman ım leke gibi oldu zaten mavi siyah yapıp dışarı da vs de giyerim diyorum kot siyahlarımda solardı gibi bilgisi olan var mı?