Solakoglus ben bunu 7 aydır çekiyorum. Seni çok iyi anlıyorum. Yarı hidrolize mama içiyor benimkisi. 4 alerjik mamadan sadece smilac alimentum mamayı hurma özü ile anca içiyor. Diğer mamalar aptamil prognomin as, bebelac pepti junior, neocate bunları asla içmedi. Ne karıştırdıysam olmadı mamalara. Çok zor kilo alımı zayıf alerjik oldugu için ne veriyorsam korkarak veriyorum bıktım artık sadece yeme ile kalsa. Dogru düzgün uyku düzeni yok uyutmak açin tam 40 dk ugraşıyorum uyku aralıkları kısa. Bir benim bebeğim mi böyle diye yiyip bitiriyorum. Allahım yardım etsin çok zor Bi bebeğim var sinir ediyor beni. Mama içine hurma özü, pekmez, vanilya şurubu katabilirsiniz bide böyle dene sade mamayı içmeyebilir aç kalır kilo kaybeder. Zaten bu alerjik mamalar kilo aldırmıyor pek anne sütü aldırır her bebekte aynı olmaya bilir bünye ve yapıyla ilgili.