Yenianne0204 Hanımlar babyjem tarak aldım ama fırçası çok kötü kokuyor yani bildiğiniz keçi,dana ahırı gibi yıkadım ama geçmedi bu soruna cözüm bulabilen varmı aranızda daha yeni aldım atmak istemiyorum
Unknown Yenianne0204 Oğlum doğmadan 2 ay önce falan almıştık. İstisnasız her gün yıkamıştım, anca geçmişti kokusu. 😬
-Alp- Yenianne0204 evet çok kötü ben kullanmayı bıraktım. At gibi koksun diye afedersiniz sanki tezeğe yatırmışlar midem bulanmıştı 😅
Unknown Yenianne0204 Elime ne geçtiyse yıkadım. Şampuan, sabun, deterjan… Tek seferle geçecek bi koku değil 🥴