Elifsmotherr Kızıma ebeveyn kontrollü bisiklet almak istiyorum. Happy dino modeli çok hoşuma gitti ama biraz pahalı gibi elinde olupta satmak isteyen var mı? Yada daha uygun fiyatlı ürün tavsiyesinde bulunabilir misiniz sıfır alayım🤔
Elifsmotherr AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Siz kullandınız mı? Benim beğendiğim bin küsür bişey sıfır alsam değer mi gerçekten kullanışlı mi bilmiyorum. En azından kullanan anneler varsa bi danışayım dedim, yada satmak isteyen 😊
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Elifsmotherr Bunlar emen hemen aynı o kadar para vermeye ne gerek var 2 sene taş çatlasın binse sonra normal bisiklet istyecek scooter isteyecek gereksiz pahalı. Benim kullandığım sunnybaby marka
Elifsmotherr AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mantıklı aslında hiç pahalı olanlara bakmiym çocuklar sıkılıyorlar bı süre sonra
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Elifsmotherr Evet bencede bakmayın. Ben ikinci el aldım leygodan taş gibi sanki hiç kullanılmamış. 8 aylıktı geçen yaz bindi şimdi biniyor seneye sıkılmaZsa yine biner. Ya da kardeşi biner :)
Melankoli Elifsmotherr ucuz olanlar devriliyor yanlara, dengeli olmuyor ve çok ses yapıyor asfaltta. ben güvenli olsun diye iyi bir şey aldım, üç çocuk kullandı şimdi oğlum kullanacak. dandik bir şey alacağınıza iyi bir markanın ikinci elini alın.