Çok güzel yazmışsınız 👌 bende yeni 16 aylık oğlumu sütten kestim . Bende paylaşmak istiyorum belki faydası olur. Oğlumda aşırı derecede emen bir bebek oldu hep , karnı tok olsa dahi hep emerdi . Yemek yer üstüne tatlı niyetine gelir yine emerdi 😂 Özellikle geceleri aşırı çok uyanır her defasında sadece memeyle sakinleşirdi. ( burda 1-2 defa post açtım hatta uykusuzluktan mahvoluyordum) .
2-3 hafta önce yavaş yavaş azaltmaya başladım, öncelikle gündüzleri öğünleri azalttım , karnının tok olduğundan emin olduğum icin her istediğinde dikkatini başka birşeylerle dağıtmaya çalıştım . 3 gün sonra neredeyse hiç istemedi gündüzleri . 4.gün emmeden uyutmaya çalıştım , uzun sürdü ama başardım . Gece yine ağlayarak kalktığı icin öncelikle su içmeyi teklif ettim , reddettiğinde memeyi verdim . 2-3 gün böyle devam etti. Kesinlikle süt içmiyor . Gece suyu reddettiği için taze sıkılmış meyvesuyu hazırladım biberona , gün içerisinde içmeyi sever. Ama onunlada başaramadım . Bu süreçte uykudan uyanmaları azaldı 😳 Son olarak AYRAN denedim😍 çok seviyor ayran içmeyi . 2 biberon hazırladım birinde su , diğerinde ayran . İkisinide gösterdim annecim bak ayran var , su var hangisini istersin . Biberonlara bakıp seçimini yaptı 🤗 şuan her gece saat 1 de kalkıyor içeceklerini sunuyorum, birkaç yudum alıp kucağımda sakinleştirip yatağına bırakıyorum . Sabah 5-6 da hepberaber ayaktayız ama olsun 🤗 Bu sürecin çok zor olduğu hep anlatıldı bana , sanırım biz güzel ilerledik . Yavaş ama sağlam adımlarla 🥰