Birçok arkadaş post açmıştı bu konuda hatta yanıt da vermiştim. İlk dozdan sonra kol ağrısı dışında hiçbir şey yaşamadım ama dün olduğum ikinci doz beni mahvetti diyebilirim. Dün akşam oldum aşıyı. Sabah uyandığımda sıtma tuttu. Hâlâ yatıyorum. Sürekli sıtma ateş halsizlik ve bulantı yaşıyorum. Diyeceğim şu benim gibi bünyeniz zayıfsa ve çocuğunuza bakacak kimse yoksa diğerini olun derim. Ayrıca babam da dün benimle gelip ilk dozu oldu. Daha önce kemoterapi almış birisi babam. Sabahtan beri aynı etkiler onda da var ne yataktan kalkabildi ne ağzına bir lokma alabildi. Arkadaşlar kesinlikle aşı karşıtı değilim sadece kendinizi buna hazır etmeniz açısından söylüyorum. İyi günler.