Merhaba annelerim… Bebeğim 7 aylık oldu. 2.ay da biz anne sütünü mecburen bırakmak zorunda kaldık.5.ayda yavaş yavaş ek gıdaya geçtik doktorumuzun tavsiyesi ile. Bu ayında çorbasını ve meyvesini kaşık maması önerdi doktorum onu da yemiyor hiç bir şekilde.surekli tukuruyo bagiriyo dönüyor hemen. Zorlayınca agliyo çok aglatmak istemiyorum.mamasini verince ama içip sakinlesiyor. Çok üzülüyorum.var mi benim gibi olan anneler tavsiye almak isterim.