Eşim vardiyalı çalıştığı için gececi olduğu haftalarda, gündüz rahat rahat kendi arabamızla gidiyorduk. Artık tamamen gündüz çalışacakmış akşam geç çıkıyor doktor kalmaz o saate. Otobüs zaten olmaz, taksi de Corona varken o da riskli geliyor bebekle, moralim bozuldu biraz bu konuya başka kimsem de yok bu şehirde. Sizler nasıl yapıyorsunuz eşleri gündüz çalışanlar ?