Yesim67
Bebeğim 9 ay 18 günlük. Anne sütü 4 ay aldı. Öncesinde de anne sütü+ mama yapıyodum. Şimdi tamamen mama ile besleniyor. 6 aylıkken ek gıdaya geçtik, ve kabızlık başladı. 3 4 günde bir kaka yapıyor. Kaka sertliğinden dolayı poposunda çatlak oluştu. Doktora götürdüm ilaç ve krem verdi. Kremleri kullanınca geçiyor gibi oluyor kabız olduğu için sürekli tekrarlıyor. Yavrum artık korka korka yapıyor kakasını.. böyle bir durum yaşyan ve hiç bir cerrahi müdahele geçirmeden çatlağı iyileşen var mı? Teşekkürler şimdiden. 🙏