Karakiz1 esogu de genellikle asistanlar takip ediyor ve doguma giriyorlar. Öğretim üyeleri ücretli. Ben bir perinatolog tarafından da takip edildim ama memnun kaldığımı söyleyemem. Hayal kırıklığı oldu benim için. Aynı dönemde bir arkadasım da şehir hastanesinde yaptı o da hiç memnun kalmadıgını söyledi pişman oldu