Sbnmm4444 Bebeğim 2 aylık oldu ve uyumakta 3 gündür direniyo oda uykusuz bende varsa aynı durumu yaşayıp çözüm bulanlar yardım etsin
Kediliannee Çözüm yok zamanla düzelecek banyo gaz sorunu çözülmesi açlık vs halledildikten yani rutinler tamamsa düzelmesini beklemelisiniz her anne tadıyor bunu..
Sbnmm4444 Kediliannee evet çok fazla gazı var hergün banyosunu yaptırıyorum zaten açlık ta yok onu biliyorum