cicekannesiii bn de 3.5 aylıkken aynı sorunu yaşadım şimdi 4.5 aylık mama kullanmıyoruz sadece emiyor atak dönemi olduğu için meme uyku reddi vardı asla emmek istemiyordu sağdım biberonla verdim onu da çiğniyor Du zorla ağlaya ağlaya içirirdim yarısı ağzına yarısı dışarı sonra bu böyle olmaz ddm uykudan kalkınca ilk emzirmeye çalışıyorum tabi yıkıyor ortalığı zorla ayakta zıplaya zıplaya emzirdim yani memenin ucu ağzında iken zıplıyordum halimizi düşün 🤭iki dakika zorla çekiyor sonra gene ağlıyordu kalanı gene sağıyordm uyanıkken keyfi iyiyken ağzına az az sıkıyordum böyle böyle Bi hafta gitti sonra normale döndü ama ara ara yine emme reddi oluyor, iştah damlası verme gerek yok sen de bu şekilde çabala başarırsın inadını kırarsın annelik zor Allah yardımcın olsun sabret geçecek 😇