Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 ay 11 günlük aptamil mama kullanıyoruz normalde günde 4-6 ölçü
Arasi kullanıyordum gün aşırı veya 2 günde bir kaka yapıyordu gazda aşırı rahatsız etmiyordu. Salı günü şehir değiştirdik daha sıcak bir ortama gittiğimiz için mamayı biraz arttırdım. (bebek huysuzlanınca susadı diye verdim) 4 gün kaka yapmadı. Aşırı huysuzlasti geceleri ağlayarak uyanmaya başladı vs. Dün zeytinyağı ile biz yaptırdık biraz katıydı kakası.mama versem gaz kaka sorunu oluyor vermesem aç susuz kalacak korkusu.. Benzer durumu yaşamış çözüm bulmuş arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi lütfen. Kendimi çok çaresiz hissediyorum.