[silindi] bnde yenidogdugunda emziriyordum tam bosaltamayinca kalanini sagip biberonla verdim.sonuc nemi 40imiz ciktikdan sonra birdaha beni emmedi meme reddi yasadik.biberondan icmek kolayina geldi.ogundur bugundur hep sagiyorum 3 haftadirda bu kez bibeonla icmek istemiyor benide emmiyor ne yapicagimi sasirdim.uyuyorlen veriyorum artik biberonla.benim dusdugum hataya dusme canim.he illa vercem dersen benden sana tavsiye medala calma biberon ile ver seni birakmaz ozaman.