Yamac2603 Bebeğim 7 günlük bugün ilk defa gaz sorunu yaşadık doktorum sapsimlex diye bir damla verdi ve rezene cayı içiyorum. Bunun haricinde önetebilxeğiniz birsey var mı kızlar 🙄🙄🙄🙄
elifzeze Yamac2603 merhaba gaz yapıcı yiyecekleri minimize edebilirsiniz ilk 3 ay zaten 3. Ayindan sonra bebekler gazlarini kendi çıkartabiliyorlar. Biogaia damla tavsiye ederim sab simplex damlanın faydasını göremezseniz.