Kızım ayın 7snde tam 11 aylık olucak maşallah ama çok fazla enerjisi var yavaş yavas yürümeye başladı tamamen yürümüyor ama emekleme var fakat sürekli yaramazlık peşinde birşeyleri kırmakta dökmekte asla oyuncaklarla çok fazla vakıt geçirmiyor hemen 5 dk sonra sıkılıyor çok fazla harketlı bebişleri olanlar neler yapıyolar tavsiylerinize ihtiyacım var