kirlibeyazkedi ya o konuda kesinlikle haklısınız. Kizkardesim(doktor) dikişli olsa baskılı bandaj yapardık dedi kanaması olduğunda. Ama şimdi acile gitsen klipsi çıkarırlar muhtemelen dikiş atılır dedi cidden o ikilemde kalmak çok zordu benim için. Neyseki atlattık çok şükür🤲. Saglikla iyilessinler, herhangi bir sorun olmasın da 🤲💙unutulur bunlar😊