Dün bi kupa türk kahvesi içtim son bi kaç içmemde hep böyle oldum ama dün o kadar kötü oldum ki hastaneye gittim acile tansiyon normal şeker normal kalp çarpıntısı yok doktor herşeyiniz normal bu halde yapabileceğimiz birşey yok dedi anlatamadım resmen derdimi Pazartesi için dahiliyeden randevu aldım bi tahlil yaptırcam ne olabilir ki daha önce böyle gğn boyu geçmeyen baş dönemsi yaşayan oldu mu acaba😕😔