Duygusuz birde bize raporlu mama verdi doktor, bebelac verdi ilk once ama onun icinde peyniralti suyu varmis ineksutunden, 8 kutu verdi mamayi aldim eczaneden, daha onaylanmamisti rapor ama verdi eczane yine de onaylaninca ben sizi ararim hepsini odermi devlet haber veririm belki 4 unu oder 4 unu odemez dedi eczaci. Bebelac i 30 ml icirdim denemek icin kanli kaka yapti 2 kez, bende tekrar gittim alerji doktoruna degistirdi doktor neocate yazdi doktor, raporu degistirdi neocate yazdim dedi, eczaneye gittim bebelac mamalari nabicam peki dedim kalicak onlar yapcak bir sey yok hala onaylanmadi bebelac zaten daha bashekim onaylamamais hala, onaylaninca ben haber veririm ucret cikarsa dedi, hepsini odemiyor mu ki devlet ben anlamadim