ErtugrulAnnesii çpk geçmiş olsun bir anne olarak düşünce bile insanın içi giditor kaldı ki havale geçirmesi tabiki anneyi derinden etkiler.
Sizi rahatlatır mı bilmem ama havale tehlikelidir sncak çoğu bebek de yaşar bu durumu ve bebekler düşündüğümüzden çok daha güçlüdür. Aslında ateşin yükselmesi sistemin çalıştığını ve bebeğinizin savaştığını gösterir. Takiple kontrol altına alınabilir önlem tedavisi vardır.
Allah dertsiz belirsin hastalıklarla karşılaştırmasın sizi ve tüm anneleri.
Çok geçmiş olsun
Sevgiler