Kızlar az önce komşumdan duydum 9 aylık kız bebeği varken ikinciye hamile kalmış ikincisinin cinsiyeti de kız olduğunu öğrenince emzirmeyi bırakmamış ama eğer erkek olsaymış doktoru emzirmeyi kesmesini önericekmiş çünkü kız erkek hormonları birbirine karışır demiş ilk defa duydum çok şaşırdım böyle bi durum yaşayan var mı