aysen1 Oğlum 3 aylık olucak elini hep ağzına götürüyor ve salyası da var acaba dişi mi kaşınıyor? Kaşınıyorsa ne yapmam lazım
Mom0911 aysen1 o aylar hep öyle geçmişti bizde de , çok da salyası akıyordu, ama 6 ayda çıktı dişi, 6aya kadar hep öyle oldu, eli ağzında , diş kaşıyıcı verebilirsiniz 🤗
ErkekkAnnesii aysen1 o aylarda keşif ediyorlar ellerini keşfediyorlar bırakın keşfetsin kendisini diş kayışıcı gibi şeyler verebilirsiniz ama hep ellerini ağzına almak isticektir bırakın alsın diş olabilirmi bilmiyorum o aylarda bizimde böyleydi ardından diş çıkaranda var çıkarmayanda 11 aylık olucaz hala dişden ne gelen var ne giden