Kızlar merhaba bebeğim Tam 2 aylık atak haftasına girmişiz asla uyumuyor sadece ağlıyor sabah 7den aksam 10 bucuğa kadar emiyor ve ağlıyor hep huzursuz doktora götürdük hiçbir seyi yok😔 artık komşular ariyo iyi misiniz diye aksama doğru iyice krizler geliyor. 10 bucuk gibi emip bir daha uykuya yatiyor. Ataklarda bunları yaşayan var mı?