Kızlar merhaba Şubat ayında erken doğum yaptım bebeğim küvezde kaldı o sürede sütüm gayet iyiydi bebeğim taburcu olali 1 ay oldu ve bir haftadır sütüm baya azaldı yine emziriyrm ama sagdigim sütleri verince doyuyor , hem emzirip hem sağma işlemindeki o arayı nasıl ayarliyosunuz