cokgezenti_30 Merve145145145 evet yapıyor aptamil le başlamıştık ama bizi mahvetti sonra hip denedik oda öyle kızım remen acı çekiyordu kabuzlıktan sonra sma başladık şükür ki hiç birley olmadı günlük yapıyor kakasını öyle mutluyum ki anlatamam
cokgezenti_30 Merve145145145 bizim ki 6 günde düzelmişti ve şükür çok iyşyiz artık ve ek gıdaya geçiyoruz yine kabuzlık olacak diye korkuyorum