Melos2234 Merhaba, yoğun bakımda bir bebegim var ona süt götürmem lazım 5 günlük ama ben sağamiyorum göğsümün ucundan tikim oldugu icin icim gidiyor başım dönüyor dokununca bebegim yarın öbür gün çıkınca nasıl emziricem onu düşünüyorum
Duyulurum Melos2234 bilemedim hepimizin hassas noktasi göğsü ama sizinki fobi gibi. Bekar arkadaşım bebegim göğsümü isirdiginda içinin bu tuhaf olduğunu söylemişti. Ben de bunu yaşamadan önce çekiştirilen bir meme görsem tuhaf olurdum. Ama yasarken öyle olmuyor gayet rahat emziriliyor. Hiç mi sagamiyorsunuz, yardım alma imkanınız var mı emzirme hemşiresinden?
Melos2234 Duyulurum sağlık ocağında hemşire sağdı biraz gerdi ilk önce sonra sağdı rahattı ama hep ona yaptiramam ki
Duyulurum Melos2234 ben de beş günlükken göğüslerim çok dolduğu için sağmak zorunda kalmıştım ama manuel pompa vardı ve sezaryen yerim agridigi için annem ve eşim sagmisti. Evde birileri varsa onlardan yardım alabilirsiniz ve sütünüzün çoğalması için bol bol sagmalisiniz
Duyulurum Melos2234 kendinizi yormayın. Elektrikli pomba hastaneden de kiralanabiliyir. Bebeğiniz kaç haftalık doğmuştu?