Nilly evet hep yaptım pansuman çoğu zaman kuruttum sanırım ped kullanımından da oldu sürekli nemli kaldı oda çok acı verdi doktorum kontrol etti çok şükür açılma enfeksiyon yokmuş anestol pomad diye bir krem verdi oda baya iyi geldi bir de artk ped kullanmıyorum gazlı beze pamuk sarıyorum o da iyi geldi sanırım 🤷🏻♀️ Sağolasın canım ☺️💐