Merhaba anneler. Bebeğim bugün 59 günlük oldu. Hala emme süresinde Bi azalma yok uzun uzun bıraksam bütün gün emecek. 1 saat boyunca aralıksız emdi biraz önce ben çektim memeyi ağzından. Sizlerde durum nasıl kaç dk emiyor. Doyduğunda memeyi almamazlık yapıyor mu mesela? Benimkine ne zaman versem memeyi tutuyor 🤷♀️