Kızlar bi sorum olucak şimdi biz idrar yolu enfeksiyonu geçirdik 6 gündür antibiyotik kullanıyoruz fakat benım bebegım gece 12 den sabah 12 ye kadar hiç mama yemiyor mama reddi falan da var zaten iştahsız ve sabah uyanınca yedirmeye çalışıyorum emziriyorum ama sütüm hiç yok denecek kadar az sabahları kalkınca da idrarı kopkoyu oluyor acaba susuz kalıyor yeterısz besleniyor ondan mı oluyor gün içinde bu kadar koyu değil 😭