pogacayanakli_aylamm cokgezenti_30 zehirlenme vb olmaz değil mi sonuçta kimyasal içeriyor ya her şampuan gibi
cokgezenti_30 pogacayanakli_aylamm kız öyle olsa bir sürü bebek ölür hastanelik olurdu korkma sanki şişeyi mü dikti tepesine
pogacayanakli_aylamm cokgezenti_30 google de bi bebek sampuandan zehirlenmiş o haberi görünce korktum. Yoksa haklisiniz 😁
Omom pogacayanakli_aylamm üç dört yaşlarındaydım hayal meyal hatırlıyorum yatarak şampuan şişesiyle oynarken kapağı açıldı ağzıma döküldü 😂 annem ağzımı yıkarken içimden köpükler geliyordu😂 bir şey olmadı hayattayım korkmayın😂
cokgezenti_30 pogacayanakli_aylamm korkmayın renk açıcı şampuanlar falan var onların içerkleri farklı oluyor onlardan yutmuştur o bahsettiğiniz bebek
pandemibebegi Valla benimki de banyo yaptırırken sabunlu yerlerini yalamaya çalışıyor 😅 yıkıyorum ağzını ama gidiyordur mutlaka bişey olmaz korkmayın 😊
pogacayanakli_aylamm pandemibebegi inşallah ya benim bebeğim de yeni doğduğunda öyleydi. Elim boynun altına elimi yalardi
Deletedmom5284 Banyo şapkası aldım ben çok kullanışlı gözüne kulağına ağzına su kaçmıyor kafasınıda daha güzel yıkıyorum onunla
pandemibebegi Deletedmom5284 Ya ondan ben de aldım ama beceremedim 😅 Takıyorum kafasına boyutunu ayarlıyorum yine de aradan kaçıyor su 🤔