Merhabalar anneler.
daha önce bebeğimin kucağımda+emzikle+pilates topunda zıplayarak uykuya geçtiğinden bahsetmiştim. Buradaki arkadaşların da önerisiyle ritim bozma yöntemiyle birkaç gündür pilates desteğini az da olsa kırdım diye düşünüyorum artık eskisi gibi deliler gibi zıplamıyoruz kriz anında oturuyorum sadece yoksa kucakta pış-pata devam.
fakat kucakta uyuma ve beşiğine yatırmaya çalışırken yükselen protestoları halen kırabilmiş değilim.
kucakta uyutmaya ilgili bir problemim yok hatta hoşuma gidiyor ama havalar ısınmaya başladı kendi de rahatsız oluyor terliyor zaten atopik cildi var 😢 yüzünün koluma gelen kısmı kıpkırmızı nokta nokta hep 😔 çok üzülüyorum ne yapmam lazım nasıl azaltabiliriz bu kucak desteğini?