Feyzgb Kızlar 1 hafta önce kadar sinek ısırdı kızımı 3 yerden önce sadece minik kızarıktı 2 gündür ısırdığı yerler su toplamış gibi şişti kenarlarında kırmızı, normal midir bu
Merve Feyzgb muhtemelen alerjisi var. Sinek kovucu kullanmalısınız. Eğer şişlik büyürse doktora gidilmeli
Omom Feyzgb alerji yapmış. Benim oğlumunki 3 aydır duruyor 🤦🏻♀️ Zamanla geçecek ama korumanız lazım sineklerden
Omom Feyzgb valla ben de bir şey sürmüyorum iyi olduğunu düşünmüyorum. evin bütün pencerelerine sineklik taktırdım