Prensesannesi38 Hangi marka kullanıyorsunuz uygun fiyatlı ve kullanışlı bir ürün arıyorum canım anneler ?? 🙃
Seyma_29_ Prensesannesi38 ben bu ara baston Puset bebek arabasına takmış durumdayım almayı düşünüyorum en düşük fiyatı 200 den başlıyor. Tabi yatak olan tipleride var onlarda 500 ve üstü
minikbirbal Prensesannesi38 fiyatı uygun sayılmaz ama joie litetrax 4 kullanıyorum sürüşü çok rahat kızımda içinde keyifle oturuyor
pandemibebegi Bizimki Joie Mirus memnunum çift yönlü ve hafif olduğu için tercih ettim. Genel olarak çok iyi . Fiyatı da indirimle 800 e geldi. Sadece yollar biraz taşlı olduğu için tekerlekleri biraz daha büyük olsaymış daha iyi olurmuş diye düşünüyorum