Aybuke1 biz de aynı durumdayız zayıfız maalesef, doktora aynen ben de balık yağı tavsiyesi istedim ama kesinlikle önermiyorum dedi. Haftada hatta 10-15 gün de bir bile balık yese o ihtiyacını karşılar boşuna haplarla şuruplarla takviyeye gerek yok, orijinal besini yedir dedi.