Arkadaşlar sling sadece evde bikaç kez kullandım çünkü beşikte uyumaya alıştı sonra bebeğim.
Füme rengi pamuk kumaş yumuşacık ve yepyeni!
Mochiyide bikaç kez kullandım sonra gerek kalmadı kutusu ile tertemiz duruyor!😊 isteyen olursa bana yazın slingi 50 tlye mochiyi 60 tl ye veririm!