Dorukcugummm öğürdüğünde panik yapmayın sadece gözlemleyin, nefesinin düzeldiğini görünce su teklif edin. Vermekten vazgeçmeyin sakın. 7 aylıkken pankek vermeye başlamıştık, 8 aylıkken köfte vermeye başladım dün. Dediğiniz gibi hala her lokmayı kolayca yutamıyor, öğürüyor bazen ama bu boğazına kaçmasını engelleyen bir refleks kötü düşünmeyin.