Zafsim0801 Arkadaş 1 çay bardağı suya 1 çay kaşığı kimyon kaynatıp süzüp bebege günde 2 3 kere verilir mi şimdi komşum dedi sizlerede sormak istedim
Yamanikomm Zafsim0801 gaz damlasj fayda etmiyormu ben etmediginde bir cay kasigindan az anason veriyorum ama cok zorda kalirsam
Morcivert061 Zafsim0801 benverdim ama gaz damlası kullanıp en son çare olarak vermiştim. Geçirmesede az rahatlatmıştı
Nuraky Zafsim0801 kesinlikle çok işe yarıyor Dr Ender saraç tarifin var ona göre yapıyorum ben gaz damlası ise yaramadı kimyon ise yaradı
FYY Benim bebeğim de gaz sancısı çekiyordu, kimyon ve rezeneyi karıştırıp çay yapıp günde 2-3 kez içiyorum. Birkaç gündür pek gaz sancısı olmuyor, kendi çıkarıyor artık.
300421 FYY nasıl yapıyorsunuz acaba kacar kaşık koyuyorsunuz her ikisinden de benimde bebeğim gaz sancısı çok oluyor denemek isterim 22 günlük acaba olur mu
FYY 300421 300421 33 günlük benimki de. Bir haftadır böyle yapıyorum, önceden sabahları günde bir çay bardağı içiyordum ama akşamları yine gaz sancısı oluyordu. Ben de yemeklerden sonra içmeye başladım. Her ikisinden de birer tatlı kaşığı atıyorum iki su bardağı sıcak suya. Demlemeye bırakıp 10 dakika sonra içiyorum.